Latest: 2010-08-22, kl 20:07:57 | PUBLICERAT I: Box of care'

20:08

Tror faktiskt jag ska sova inom en snar framtid, är trött nästan hela tiden nu, och somnar så fort jag lägger huvudet på kudden. imorgon väntar träff av svenska och engelskalärarna, och träffa våran heeta datakunskapslärare, med schnygga rastaflätor.
och på kvällen ska jag hem till angelica som ska försöka förvandla mig till en superhottie, eller okej då, hon ska fixa mina ögonbryn, för de kan verkligen behövas.. xD
och efter de ska jag till träningen och umgås lite med norvallafolket, eftersom jag själv inte kan träna.. that really sucks! 
 
Langar en snygg bild från skolavslutningen
på mig och Ninni, ;)


Tilda

Men hallå, den bilden har ju jag tagit!? xD



PUBLICERAT: 2010-08-22, 20:46:24 | URL: http://daysofkillingtime.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: