Latest: 2010-08-09, kl 21:34:20 | PUBLICERAT I: music/videos'

21:34

Ska upp klockan 7 imorrn för vi ska till ullared, så tidigt på dynget som möjligt tydligen.
ska kolla lite smink, kombinerad platt/locktång, och godis då såklart, sen blir de väl lite småsaker. visar vad jag har köpt när jag kommer hem.
och eftersom vi ska upp så tidigt blir de väl sova inom en timme, (eller två, - tre.. haha).

helt underbar träning var de, hellu mjöksyra och träningsvärk säger jag bara, men de är bara gött egentligen! vi hade inte mycket springa, mer jobbiga spelövningar, och sen hade vi armhävningar, sit ups, och allt sånt i en halvtimme efteråt, och mina mag & armmuskler har verkligen fått jobba, va ju sjukt längesen jag gjorde allt de där, gött med träningsvärk till träningsmatchen imorgon.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: