Latest: 2010-08-04, kl 21:38:45 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21:38

Fick precis ett sms från Hillevi,
'Haha carro! Jag svimma på fysen idag på bandylägret,
det var inte jobbigt eller så,
jag bara försvan, (nej jag stavade inte fel, de va hillevi som trodde att försvan stavas med ett n..)
sen när jag vakna igen efter legat
och skakat/ inte andas så
var de första jag sa: vart är jag?
Och min första
impuls var att skratta,
så jag var där på marken
och alla stod omkring mig,
och jag skratta haha! XD
<3'

men vad vill hon.. ? väntar hon sig någon sorts medlidande eller?
haha, Lilla Hillevi, fan va go du är ! ♥


Lille Hille med sin berömda 'innan-match-dryck'


Hilleviiiiiii

HAHAHA! :D jag är fan stolt över migsjälv! ;) dunder heter min dryck btw xD



PUBLICERAT: 2010-08-06, 22:21:55 | URL: http://etthillevi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: