Latest: 2010-08-21, kl 22:13:26 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

22:13

har precis sett en timme av sagan om ddom två tornen, helt sjukt dålig! sebastian sa att de är allmänbildning att se alla filmerna i ringentriologin, (såsom starwars och en rad andra filmer som jag inte har sett) men jag hamna vid datan istället. jag fattade för de första nada, och sen när jag väl fatta lite, tyckte jag den var så sjukt trååkig!

imorgon skulle jag egentligen dömt P-10, men dom hade dubbelbokat domare tydligen, så dom avbokade mig. rätt gött egentligen, eftersom jag har sjukt ont i mitt knä, + att jag kan ta fetaste sovmorgonen imorgon, och bara chilla, gött de med ;)


hanna the man

TYP SOM ATT DU INTE HADE SETT DJUNGELBOKEN. hur sick är inte det? Tur att jag fick bankat lite vett i dig. :)



PUBLICERAT: 2010-08-22, 12:13:38 | URL: http://hhaannnaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: