Latest: 2010-08-03, kl 23:35:52 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

23:36

oj, vad tiden gick fort! jag satt ju och fixade lite med bloggen, och helt plötslig var klockan halv tolv..
aja, ska snart sova. imorgon ska jag och sebastian till kungsbacka, han ska typ göra något på arbetsförmedligen tror jag, och jag, ja, jag följer la mest med som stöd.. haha. sen hade även bikbok rea på nagellack, så ska till kungsmässan och köpa ett efteråt, i någon fin färg. 10 :- = BILLIGT!

Ingen match blev de imorgon heller, SRG Himledalen fick tydligen inte ihop något lag, så vi vinner på VO, med 3-0 tror jag, dåligt egentligen, för när vi spelade mot dom i våras vann vi med 15-0, så vi går miste om ett par mål kan man ju säga..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: