Latest: 2010-08-23, kl 16:10:09 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

23/8 2010

Första dagen med riktiga lektioner, hade småföretagande, där läraren ställde upp oss mot en vit vägg och tog kort på oss framförhela klassen, för att han ska sitta och memorera våra ansikten och namn. Den bästa läraren vi har är våran 40-åriga datakunskapslärare med rastaflätor.  Han tycker de är helt okej att sitta med mobiler uppe, och smsa, vara inne på facebook under lektionen, osv. så länge vi skyller oss själva för att vi inte har lyssnat på hans genomgång. true story.
Hade även svenska och engelska. båda lärarna där verkar helt okej, ingen lärare än som efterliknar min förra engelskalärare, och de är ju grymt bra!
om någon timme ska jag hem till angelica, och sen vidare och titta på träningen.

Min klasskompis Sofia Hammarström (som för tillfället är min vettigaste klasskompis, xD) bloggar HÄR


Får knappt i mitt knä i ett par jeans, men idag lyckades jag i min snygga corckers.
Och kul att jag fick en magnetröntgen så snaaaabbt som möjligt..
den 3 september ska jag till varberg för att röntga, och undra när opertionen kommer då.
hösten är ju helt borta :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: