Latest: 2010-12-12, kl 13:41:24 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

12/12 2010

Kom hem för ett tag sedan efter matchen med killarna mot aranäs. Det gick bra, lika, 21-21. Jag gjorde ett mål, har två stora brännmärken på knäna, och mina lungor brinner i princip.
Synd bara att det finns människor som verkligen inte tror på mig, jag menar, varför skulle jag inte få spela med P-15-16 om jag inte var bra? Kan inte förstå det.
Iallafall, vaknade av ett mysigt men ändå tröttsamt telefonsamtal i natt. Flajjan, Hayling och Tim, väckte mig klockan fyra..
Jag: Men varför ringer du till mig? Och klockan fyra på natten dessutom.
Flajjan: Men Carro nu är det såhär, att du är den snyggaste personen i min kontaktlista.

Smickrande?


SANDRA

Svar: Det borde inte finnas sånna människor..



PUBLICERAT: 2010-12-12, 17:08:08 | URL: http://mcbadgirl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: