Latest: 2010-12-03, kl 21:33:45 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21:33

Har haft fullt upp hela dagen, först skola, då vi kollade på när aranäs mötte elof lindälv. Aranäs vann på straffar. Sen ställdes svenskan in så då hade vi två timmar till naturkunskapen, så klassen satt och chillade och mös.
Efter skolan drog jag hem till sebastians mamma som tog ut mitt löshår. Så nu har jag bara mitt egna hår. Gillar inte det alls, trivs verkligen inte i så kort hår längre. Men mitt hår behöver vila från allt vad löshår heter ett tag.
Imorgon blir det förmodligen inte jättemycket uppdatering, kommer göra min lista på morgonen och sen åker jag och sebastian in till sveriges finaste stad och går i affärer och sen blir det middag och bio.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: