Latest: 2010-07-28, kl 21:04:27 | PUBLICERAT I: Fyndat/Inspiration'

21:04

såå, varit och tränat, riktigt gött, spelade typ hela träningen ;D
imorgon blir de kungsmässan och på handlingslistan finns endast två plagg, som tillsammans kommer gå på 150 spänn, (rea for the win).

• oversize linne, tänkte mig något i denna stilen på gina.

fast är inte säker på om jag ska köpa den på gina, jag menar, ALLA har ju ginas linnes, så de är inte så kul.. menmen, blir en check där och i lite fler affärer.

• Bandeau bh, från h&m, jag kan inte bestämma mig för turkos eller rosa, men vi får la se imorgon, och den bh:n ska självklart sitta under oversize linnet, tycker de är sjukt snyggt med ett stort linne, en lite snyggare bh, och ett par shorts. tummen UPP. :D

och på  kvällen blir de bio, inteception med sebastian och hans farbror som jag aldrig har träffat.. spännande :p
haha, ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: