Latest: 2010-07-29, kl 21:21:41 | PUBLICERAT I: Fyndat/Inspiration'

21:21

Så, nu är jag hemma från kungsmässan och bio.
på kungsmässan hittade jag de jag letade efter, men inte exakt, tyvärr :(
men detta fick jag köpt:

trosor; gt 39 :-
Bandeau bh bikbok 2 för 99 :-


oversize linne gt 99 :-

sen fick jag även beställt hem kavajen jag tittade på, ;)

efter kungsmässan mötte jag och sebastian upp hans farbror och faster. sjukt schyssta båda två verkligen!
vi åkte till sveriges finaste stad och kollade på inception, så sjukt jäkla bra verkligen! jätte värd att se!
men man får ge den tid, en halvtimme in i filmen satt jag som ett stort frågetecken och tyckte den var kass, (de va en riktig tänkarfilm, och de vet ju alla att jag och en sån film verkligen inte går ihop) men efter en timme typ blev den riktigt bra, sjukt spännande. jag ska inte börja förklara och förstöra filmen, (måste vara jättesvårt att komma på en baksidestext till den filmen, för de händer så mycket hela tiden!) men låt mig säga att (min snygging) leonardo dicaprio hade en dröm, i sin dröm, i sin dröm, i sin dröm. haha, invecklat i know. men sjukt bra!
rekomenderas starkt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: