Latest: 2010-07-28, kl 16:56:42 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

28/7 2010

Vaknade typ kvart i ett idag, rätt gött att sova ut, men de betydde också att de blev en kort visit på stranden.
men de va rätt msyigt ändå. de varmare idag än igår iaf.
efter de, så stack jag och sebatsian till cafét och tänkte äta lunch. dom sa när vi kom att dom inte hade bröd, de enda dom hade var sallader, och jag som hatar sallader tänkte inte först. men sen frågade jag henne om jag kunde få utan sallad, så jag fick gurka, tomat, ananas & kyckling, för tjugo kronor. haha, xD
sebastian som fick allting fick betala 55. :p
nu ska jag snart träna, sen ska jag bara chilla, funderar  på att åka ner och ta mig ett dopp i havet. men får la se..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: