Latest: 2010-06-11, kl 11:03:51 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

11/6 2010

Det är lite tråkigt, för de regna så mycket igår att jag inte har några bra bilder att visa från balen, och de suger!
men jag har några från själva balen, men de va då de va tråkigt innan dansen börja så dom vill jag inte ens visa.
Balen sög fram tills dansen började, men sen, när vi fick börja dansa och 'bandet' kom så då jävlar!
vi dansade 3 timmar i sträck, och 9A kan festa de har vi ju visat iaf.

sen träffade jag en GAMMAL kompis! Jesper Larsson som jag kände i typ tvåan, och jäklar va kul de va att snacka med honom igen! 
Efter balen ville alla till stranden, men jag palla inte följa med, mina skor tog livet av mig heeeela kvällen.. så jag hade så ont i fötterna, + att jag inte kunde komma dit, för ingen ingen kunde köra, och gå hem och till stranden i ösregn var inte populärt.. 
så jag somna gött i sebastians famn istället och nu har jag vaknat, men sebastian sover fortfarande, as usual.. 
kvällen igår va asgoo, och de är faktiskt lite sorgligt att inte få träffa vissa i 9A igen, men en grillkväll ska vi ha, en grillkväll ska vi ha när de är fint väder hemma hos hannes. 
:)


9A & 9B :) 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: