Latest: 2010-06-13, kl 09:51:30 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

13/6 2010

Jag vaknade med världens mensvärk idag på morgonen, inte mysigt!
kvällen igår blev lyckad tycker jag, öppet hus för pappa från klockan 3, josse kom så hon, jag och sebastian gick till godisaffären, hyrde en film och köpte godis. (hyra film va ett mirakel att vi gjorde, tre viljor, tre olika filmsmaker, matchar inte! xD) och allra sist på kvällen stannade min faster och hennes man, och man kan ju säga att dom visade sidor som jag aaaaaaldrig har sett förut. haha.
Idag ska jag döma min syster i fotboll, och sen ska jag bara ta de luugnt. imorgon börjar jag jobba, är sjukt nervös, jag verkar vara den enda tjejen som ska jobba där också, så vi får väl se..
uppdaterar segt imorgon, för jag jobbar till fyra, och sen sa jag träna klockan sex.
hadefint :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: