Latest: 2010-06-18, kl 22:26:32 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

18/6 2010

Det är helg! och det är så jäääääääävla gött! har aldrig haft en segare vecka i mitt liv! har aldrig varit så trött i mitt sextonåriga liv!
Morgonen började med att jag försov mig, så fem i sex kom pappa in och frågade om jag visste att vi skulle åka om fem minuter, jag fick lite smått panik, och gjorde mig klar på rekordtid.
dag va sjukt seg, fast jag och frida hae kul, saknade våran lille hansson dock. (att rensa ogräs är som att gå på glass, hanssons ord.. man tänker bara eh..)

direkt efter jag jobbade var de match mot fjärås som gällde, och norvalla avslutar vårsäsongen med serieledningen i behåll, 2-1 mot fjärås, och jag gjorde en okej match. (pappa tyckte de va bra, mamma tyckte de va bra, sebastian tyckte de va bra, jag var inte nöjd).
imorgon ska jag döma match klockan tio, sen blir de fanemej slappa hela dagen och sova, sova och sova!

Jag och min älskling firar föresten Elva härliga månader idag :)


Mamma

Grattis till er! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: