Latest: 2010-06-23, kl 17:09:33 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

23/6 2010

Jag vet jag vet, nu får jag skärpa mig, men jag har inte tid med datan, jag har i princip inte tänkt på den på flera dagar, jag går upp, jag jobbar, jag äter, tränar och sover, och de är allt, men idag är jag träningsfri så då hinner jag bloggen lite :)
Spelade match igår och förlorade våran allra första match i år, vi spela sämst, och jag orkar inte ens snacka om de för våra tränare tänker skevt och man blir för jävla sur!
iaf, så är de sista dan på jobbet imorrn på den här veckan, och imorrn eller påfredag åker jag med sebastian och hans kompis till tjuvkil och firar midsommar, göttmoos!
så uppdateringen komer vara låg de närmaste dagarna.
nu ska jag snart packa till tjuvkil, så vi höres ;) kössss.



två bilder från förra midsommarn, som jag firade med Linda och Dani :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: