Latest: 2010-06-26, kl 21:49:49 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

26/6 2010

Det är lite sorgligt att lämna alla efter ungehfär ett dygns festande, speciellt Tim, Hayling och Andrea då som sov med mig och sebastian xD
Så sjukt sött verkligen, först låg andrea, sen låg hayling och höll om andrea, i mitten låg tim, sen låg jag och sen sebastian. tim kände sig liiite utanför så tillslut så höll hayling om tim xD haha, jag vaknade vid sex någongång och då låg hayling tvärs över tim och höll om honom xD
och när sebastian var någon helt annanstans så satt jag i tims knä med hayling och tim och snackade ja,, om livet kan man kanske säga, och sen hamna jag i haylings knä, för då kom de någon jävla stockholmare som tim skulle stöta på, xD haha. så jag oich hayling fortsatte vårat intressanta samtal, :p
men något av de roligaste på hela kvällen var när kårebäck och viktor bestämde sig för att ta en lite gummibåt och ro ut till närmaste ö xD och de va ju inte små vågor heller, men dom lyckades tydligen och sen däcka viktor av trötthet brevid sin flickvän.

De va också sjukt kul när jag, sebastian, tim, hayling och kårebäck skulle visa hur man dansade, och herregud, fan att ingen filmade det, de va nog de roligaste på helva kvällen!
och man kan ju säga att jag verkligen har tränat skrattmusklerna.

imorgon ska jag och sebastian till stranden, sa bättrea på min färg som jag börjar få, göttmos!

så gick de till igår, xD
Tim, sebastian, Hayling och jag xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: