Latest: 2010-06-26, kl 20:18:41 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

MIdsommar + bildbomb



Midsommar blev ju verkligen en dag att minnas! jävlar va kul jag har haft! och jag har verkligen bevisat att man inte behöver dricka alkohol för att ha kul!
Igår åkte jag och sebastian till viktor för att träffa honom och michis (viktors girlfriend) för att sen åka vidare till coop och möta resten av gänget, för att sen dra vidare till donken och senare till tjuvkil till adam och hans stuga, jävlar va nice de va!
vi festa hela kvällen och vi kom inte i säng förrän klockan 3 och då sov jag, sebastian, hayling och hans flickvän och Tim i en 120 säng, vi låg på långsidan så vi hade fötterna på golvet eller vikta under oss för att få plats, men jag klagar inte alls för mycket, de va sjukt mysigt att ligga mellan sebastian och tim (A)
Och tack Hayling och Tim för ett mycket seriöst och kul snacka, där jag vandrade från knä till knä för att kunna prata med alla, och utan att va i vägen och frysa förmycket, åjävlar va roligt vi hade! ni gjorde ju kvällen så sjukt mycket roligare!

Idag har vi varit ute och åkt båt och åkt ring, och sen bara chillat och solat, och nu har jag precis kommit hem, och jag har haft så sjukt kul!
och nu kommer en bildbomb, :D


I viktors coooooola bil fick jag och sebastian åka :)


fooolk


Love you <3

Viktor och Pedro ville bli sminkade, herregud, ni
skulle sett dom!

och eftersom det blev en nyårskyss för ett halvår sedan,
fick de ju självklart bli en midsommar kyss nu :) xD

Hayling, Adam, Tim, Mallen, Kårebäck and my boyfriend,
alla tror dom kan grilla xD

Dessa två blev ledande grillmästarna, tills Hayling ville äta xD

Dinner..






Hayling visar hur tjejer dansar xD

Min pojkvän var också i farten :p

Tim, sjutk nykter! :D


Pedro och Jesper.

MIdsommar/julkrans x)

Ett nattbad hans också med. xD



Livet är inte lätt när det är svårt..

Dagen efter...



Pedro gjorde bara några få buklor när han stod på bilen xD



undra vad som va i skålen med de gula..?

midsommar outfit


JAg kan inte säga annat än att midsommaren ägde!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: