Latest: 2010-05-30, kl 00:28:27 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

30/5 2010

Har varit med Josse hemma hos fredde, vi chillade mest och satt och snacka. de va sjukt kul att träffa honom igen, för de va så längesen, :(
sen gick jag och josse hem till mig och kollade på röstningen på eurovision song contest, sjukt dåligt, vi ville att turkiet skulle vinna, två blev dom dock, efter en liten fjortis som inte kunde sjunga på engelska.. :O
har fått mer ont i min rygg, kan knappt gå rakt.. :( saknar även min sebastian ny när jag ska sova utan honom, fick iaf hört hans röst för en stund sen. och josse som jag inte har träffat på en evighet fick jag haft lite tjejsnack med, så jag är nöjd, :)


Var tvungen att lägga upp denna bilden,
den är tagen på mitt kalas på min födelsedag,
vi åt tacos, detta är nathalies tallrik.
kan man gissa hennes favoritgrönsak..?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: