Latest: 2010-11-23, kl 15:22:36 | PUBLICERAT I: Box of care'

23/11 2010


Jag fick denna kommentaren idag, och jag bryr mig inte av tre olika andledningar. för det första så tycker jag det är så grymt moget att inte vågra skriva vem det är, att vara anonym i det här läget förklarar bara hur omogen man är. För det andra så visst, jag har inte varit bra dom två senaste säsongerna, jag har opererade mig, och precis när det började gå bra igen, då skadade jag knät. Och för det trejde, jag behöver inte stå och förklara mig inför en omogen person varför jag inte får vara med och spela på onsdag.

Och det finns faktiskt en anledning till att jag spelade fotbollsmatcher med killarna en hel sommar och att Norvalla ville ha mig till sin klubb. Räcker det med skäl till att jag inte borde lyssna på en anonym jävel?


En annan anonym

Förmodligen är denna anonyma människa bara avundsjuk på dina "fotbollsskills". Avundsjuka brukar ju yttra sig genom bl a elaka kommentarer, skitsnack bakom ryggen på den man är avundsjuk på mm. Så se det inte som ett påhopp utan ta det som en FET jävla komplimang!


Pappsegullet

Stå på dig gumman!


En till annonym

Du är bäst :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: