Latest: 2010-11-06, kl 14:04:37 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

6/11 2010

Varit och tränat fotboll, träffade nya tränaren och nya spelare i laget. Tränaren verkar grymt bra! Ser verkligen fram emot nästa säsong. Nu är det innefotboll som gäller, tycker det är sjukt tråkigt, så det är tur att jag spelar vanlig fotboll två gånger i veckan i skolan.
Imorgon åker sebastian till säffle, och är borta i två veckor, och jag ska lägga all fokus på träningen dom två veckorna, så jag har något att göra. tre handbollspass och två fotbollspass nästa vecka. sen blir det ju förmodligen minst en match med killarnas handbollslag nästa helg, längtar!  gött att vara i gång riktigt ordentligt nu!
och jag ska på handbollsuttagning imorrn och efter det kommer josse hit, det var jätte längesen jag träffade den människan så det ska bli kul och mysigt, vi har ju en del att berätta för varann, hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: