Latest: 2010-11-27, kl 22:18:00 | PUBLICERAT I: Box of care'

22:17

Jenny Gustavsson i min klass är inte riktigt frisk..
I fredags tjatade hon på Emil Hornebrant att få låna hans iphone och få skriva ett sms. (Vi då som känner Jenny Gustavsson sen två och en halv månad i samma klass som henne så vet vi att hon klarar inte av touchmobiler) Efter hon skrivit värlshistoriens längsta sms råkade hon trycka på "avbryt" och allt försvann. När hon skrev om smset en andra gång lyckades hon trycka på avbryt ännu en gång. Sista gången hon försökte funkade det bättre. Detta var hennes meddelande som skickades runt till dom inblandade i klassen.

"Emil Hornebrant är snäll som lånar ut sin mobil till mig, men jag gillar honom ändå. Mathias Jakobsén är lika lång som mig, men jag gillar honom ändå. Mike Fältström är kåååt, men jag gillar honom ändå. Lisa Lundblad är ett matvrak. Caroline Bengtsson har aggrikationsproblem, men jag gillar henne ändå. Jennifer Norström är ursöt, men jag gillar henne ändå. Jenny Larsson kan sjunga, men jag gillar henne ändå. Marcus Nielsen är elak, så jag gillar inte honom!! Jag älskar min goa elaka klass."
För er som inte hänger med är Jenny Gustavsson lite av ett mobboffer i klassen, men vi gillar henne ändå.



Bilden är inte den bästa, men det är tanken som räknas. Och varför Emil Hornebrant inte är med på bilen är för att han började för typ 1,5 månad sen eller nåt.


jenny

hahahhaha fan va jag är gryyym (a) :D:D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: