Latest: 2010-10-01, kl 12:57:09 | PUBLICERAT I: Box of care'

12:44

Sitter i skolan och har svenska, vi har fått uppgift att kommentera varandras referat. Efter detta är de bara en lektion kvar och sen är det helg. Då ska jag hem till sebastians mamma och träffa henne och sebastian, för sebastian åker iväg i helgen med sina mates på någon kryssning till Tyskland och kommer hem på söndag. Så i helgen får jag sova all by my self, men som tur är kommer Jossebus hem till mig imorgon och då ska vi ha de allmänt mysigt med popcorn, chips och dipp. Som Josse sa, "Jag som hade tänkt att vara nyttig och hälsosam, men de går ju fan inte när man är med dig". Hahaha, jag tar det som en komplimang.
Nu ska jag fortsätta att sätta betyg på Jejjes referat.. Byyye, ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: