Latest: 2010-10-01, kl 21:56:36 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21:56

Sebastian Ramsby den här texten är till dig.

Det finns en anledning till att jag går upp på morgonen, att jag andas, att jag tar mig igenom dagarna. Och den anledningen är du, utan dig skulle jag inte sitta här idag. Och det är helt sant! Jag tar mig igenom dagen för att jag vet att du finns där och väntar på mig. Varenda dag är en ny utmaning och priset för att jag tar mig igenom dagen är du. I snart femton månader har det varit du och jag, och under denna tiden har jag aldrig varit gladare. Du är luften jag andas, mitt hjärta som slår och världen jag lever i.
Alltid vi. och det spelar ingen roll vad alla andra säger, om dom ifrågasätter vad jag skriver just nu, så har dom aldrig upplevt riktig kärlek.








Mobba inte min känslomässiga sida.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: