Latest: 2010-10-22, kl 18:01:12 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

22/10 2010

Efter en dag fylld utav gymtest på idrotten, uppstart av en uppsats i svenska och en tråkig film om miljö in naturkunskap sitter jag nu här och lyssar på musik.
Gymtestet gick väl bra, klarade väl kanske inte bänkpressen på bästa sätt, men vi gjorde tester där jag fick reda på att jag är överrörlig i många av mina muskler, och det är ju mycket bättre än normalrörlig vad det nu ska vara bra för..
I svenska ska vi skriva uppsatser, fick lite tråkigs miljöämnen att skriva om, sen fick jag reda på att man kunde ha i uppgift och kolla upp varför man drömmer, vad som händer med kroppen osv. så det ska jag göra en uppsats om, bättre det än att sätta sig in i kärnkraftsvärkens värld enligt mig.

Sebastian berättade precis att det kommer ut en ny SAW film, i 3D och den måste jag bara se! Det finns inte något annat alternativ.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: