Latest: 2010-10-24, kl 10:09:34 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

24/10 2010

jag vet att mina föräldrar läser min blogg, och att några andra i släkten också gör det, men detta inlägg skriver jag utifrån mig själv, inte som att jag har några läsare.

Jag orkar inte, jag orkar inte att jag får ta en massa skit för ingenting, och jag orkar inte att ni inte slutar, jag menar (utan att bli för personlig) låt mig och sebastian vara. Jag trivs så låt mig vara då, jag mår som bäst nu av kombinationen skola-hem-träffa-sebastian-åka-iväg-och-träna. Det funkar för mig och det är jag glad över.
Och två veckor utan sebastian som snart kommer, dom kommer vara hemska. hoppas att ni fattar då vilka krav ni ställer på mig/oss. dom två veckorna kommer jag absolut inte fungera.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: