Latest: 2010-10-25, kl 10:15:51 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

25/10 2010

Sitter och har datakunskap, min lärare försov sig och hann inte planera lektionen så vi har en såkallad 'slapplektion'. Götttt!
Imorgon är det utvecklingsamtalsdag, så jag ska in halv nio och ha utvecklingsamtal och sen ska jag bara hem och chilla heela dagen, grymt!
Och ikväll blir det ett handbollspass, dagarna går bra och höstlovet börjar nästa vecka, då blir de en liten tripp till ullared med mamma
Har kommit på en del att köpa. :)
Boyfriendjeans bl.a. lite smink, och så ska jag kolla på en platt/locktång som jag förmodligen får i julklapp. Och sen ska jag självklart köpa godis. Ett måste!
Nu ska jag behålla mitt Mvg i svenska och skriva i min studielogg. ciaaooo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: