Latest: 2010-10-09, kl 12:43:12 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

9/10 2010

asså jag kan inte med ord sammanfatta gårdagen/kvällen/natten, jag får bara upp en massa crazy, fina och helt underbara bilder på näthinnan som är lite för privata för att berätta om här. Men kvällen får tummen upp och jag säger bara att det är synd att ingen tog kort.. dom korten hade jag velat se isåfall.
framåt tolv spårade det ur lite som vanligt och vid halv tre sov alla, Haylings föräldrar hade varit snälla att blåsa upp massa madrasser och städat undan alla tusen flaskor som stod överallt.

väldigt suddig bild men fotografen var inte jättenykter när han tog kortet. en bild som sammanfattar vad alla drack. jag då? jag drack citronfanta och var allmänt pleased about my life.
Dans, intimdans, skratt, alkohol och goa människor sammanfattar kvällen på ett grymt sätt.
somnad eju halv tre med sebastian på ena sidan och mickis på andra sidan, och där sov vid till klockan åtta på morgonen. och nu, nu är vi hemma och ska bara ta en allmänt lugn dag. trött som fasen efter nattens påhitt.

Nu ska jag se på kungarna av tylösand som jag missade i onsdags.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: