Latest: 2010-09-12, kl 10:43:56 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

12/9 2010

igår skulle jag ju köpa min mobil, men när vi kommer dit så finns den inte i den färgen jag vill ha, bara i rött, och de va bara själva baksidan som var röd, så de va inte snyggt någonstans, så idag ska jag förmodligen in till elgiganten i kungsbacka och köpa den där istället. :)

Festen var okej, jag träffade Nathalie och Sofia som jag inte träffat på hur länge som helst, sen träffade vi ju också alla sysslingar och så. och dom är så sjukt sköna så de finns inte!
Sen träffade jag även Tobias Hyséns frus föräldrar, status? ;D

Hörde en sjukt bra historia också:
'vad är de för likhet på en sexåring och AIK? Båda börjar ettan nästa år.'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: