Latest: 2010-09-24, kl 22:04:50 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

22:04

Alla personer skapar sig en stil, något som dom själva trivs i, det blir ens personlighet. Efter ett tag blir man mer och mer orolig över att bryta den personligheten man har byggt upp. Jag skulle lätt vilja vara den där tjejen som känner sig lika bekväm i en kjol eller en klänning som jag känner mig i jeans. Tyvärr så är de inte så. Jag vill både bryta den personligheten alla har byggt upp om mig och behålla den, jag är osäker på hur de skulle påverka allas syn på mig.

Kräfskiva hos viktor, hade en skjorta och leggings på
mig, något jag inte haft på mig på hela sommaren.

avslutningsklänningen + klackskor,
inte jag någonstans..

balklänningen. Trivdes jag faktiskt i.

och som alla är vana vid att se mig, jeans och munkjacka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: