Latest: 2011-04-24, kl 15:38:26 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

15:38

Det är tjugo grader varmt ute, och jag njuter av att det är vår. Jag verkligen älskar denna underbara känslan!
Imorgon ska årets första match spelas mot Astrio i division tre. Helt fantastiskt roligt!

Sen är det faktiskt bara tjugofem dagar kvar tills jag och min älskling åker till Mexico. Det längtar jag mycket till. Ännu mer värme, mer sol, massa bad, t.o.m bad med delfiner, och slippa ha på sig tjocka kläder. Apropå kläder måste jag börja skriva en packningslista snart så jag inte glömmer något jag ska ha med mig.

Ikväll kommer älsklingen hem till mig ikväll. vääldigt skönt ska jag berätta.

Bilden var den enda som fanns på min mormors data,
(där jag nu är och hälsar på och träffar min fina kusin.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: