Latest: 2011-04-26, kl 21:27:26 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21:27

Snart blir det sängen för min del, var ju inte jättevan att gå upp klockan sju imorse kan jag ju säga. Och man var ju inte speciellt pepp för ett fotbollspass det första man gjorde i skolan..
Men det är bara att stå ut, för om tre veckor och två dagar åker jag till Mexico och då blir det bara massa härliga stunder tillsammans med Sebastian.
Två veckor tills jag fyller sjutton också, världens mest onödiga ålder! Ge mig arton år, krogen, körkortet och min myndighet!


Cissi =)<3

krogen med mig är givet! men jag har kommit på en sak som angår dig sen antar jag att tredje hjulet också kommer vilja bli inblandad ;) haha we need to talk as usal! :D <3



PUBLICERAT: 2011-04-27, 19:40:15 | URL: http://nattstad.se/cczaackrisson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: