Latest: 2011-02-14, kl 15:06:07 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

15:06

Alla hjärtansdag.
En dag som alla andra, vad är det för speciellt denna dagen? Jag firade den absolut inte för två år sedan när jag inte hade en pojkvän, men jag firar den inte heller mer annorlunda bara för att jag och Sebastian är tillsammans. Vi ger varandra kärlek och omtanke, varje dag, hela tiden. Vi behöver inte någon speciell dag för att göra det.
Och jag stör mig så sjukt mycket på alla dom som inte har ett förhållande och säger att dom bojkottar denna dagen, ni har väl iallafall en kompis som ni kan ge lite kärlek och omtanke. Detta är ingen typisk förhållande dag, det är dag för alla att fira den man älskar, en kompis, sitt pojkvän/flickvän, sin hund, sin mamma, eller en maträtt. SKärp er för fan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: