Latest: 2011-02-22, kl 17:05:50 | PUBLICERAT I: Box of care'

17:05

Grejen är att det verkar inte som ni litar på mig, och jag börjar bli riktigt trött på det.
Trött på att det känns som om ni hela tiden tittar på varann bakom min rygg och vet det ni tror är sanningen. Jag gör mitt bästa, ibland blir det fel, men oftast blir det rätt. Kan ni inte någongång tänka på det som är rätt, och inte sticka mig i ryggen om det blir fel?
Som tex. det här med skolan, jag ligger på Vg-Mvg i vartenda ämne, förutom matte och möjligtvis bild, (no talent kan man ju säga är orsaken) varför är en liten skitsak så viktig då?


sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå :) Ska du göra något roligt idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



PUBLICERAT: 2011-02-23, 12:32:45 | URL: http://sannalitens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: