Latest: 2011-02-20, kl 17:06:50 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

20/2 2011

Riktigt usel uppdatering, men jag har umgåts med goa människor, och inte haft tid att blogga.
Haft en underbar helg i alla fall, först på fest med dom mest sköna människor i universum, på morgonen efter vaknade jag upp i sebastians famn och vi gjorde inget annat igår och idag än mös. Och nu har han åkt hem, och ikväll taggar jag för solsidan.
I veckan ska jag:
Klippa mig, (redigt nervös! Speciellt efter jag fick en fin kommentar på festen, När finaste Tim sa: Åhh, coolt att du ska klippa dig så, men du är jättefin ändå!)
Sova hos Sebastian och försöka hitta till skolan alldeles själv, (lycka till Carro!)
Träffa en fin Josephine Scholey.
Få reda på två matteprov. (G? Snällaaa!)
Fina fina människa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: