Latest: 2011-02-22, kl 14:50:00 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

22/2 2011

Små djävulsungar dom som vi var hos, tur att 40 minuter gick snabbt. Överdos av småbarn säger jag bara.
Snart åker jag hem till sebastian och sover där i natt, så detta är sista gången ni ser mitt hår i detta skicket, för imorgon klipper jag mig. Spännande!


Friida

hejsan ! jätte fin blogg , header och design ,

om du har tid / lust klicka dej gärna in dej på min blogg

,brukar ha : DAGENS BLOGG varje dag nästan:)

följ mej jätte gärna på bloggvin eller skriv en fråga vad just DU

vill att jag ska skriva om för att göra bloggen intressantare att läsa ! :) ♥



PUBLICERAT: 2011-02-22, 17:01:29 | URL: http://friidarudhagers.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: