Latest: 2011-01-19, kl 12:25:49 | PUBLICERAT I: Box of care'

12:25

Plus

- Fåglar som kvittrar = vårkänsla.
Var ute med hundarna precis och hörde fåglarna som kvittrade, även om det bara är den 19 januari och det är långt kvar till våren, så kände man ändå ett litet sting av vårkänsla.

- Handboll
Jag föredrar framför allt handboll för det är roligare att titta på, det är flera mål, det är lättare att vända en match och det blir oftare mer spännande, och man slipper frysa.

Minus

- Personer som ber än att ta ner sin väska från sätet bredvid sig på bussen.
Det är ofta jag sitter på bussen och lägger upp min väska på sätet bredvid mig, men så kommer det (oftast) någon surkärring och ber än att ta ner väskan, för att hon vill sitta bredvid mig, fast det finns ett 20 -tal tomma säten runt om mig.

- Långa personer (framför allt killar) som har på sig för korta mjukisbyxor och t-shirtar.
Jag tycker nästan att det är det fulaste som finns, speciellt när mjukisbyxorna är försmå i vissa fall. Sjukt fult!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: