Latest: 2011-01-21, kl 16:50:43 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

21/1 2011

Seeg dag i skolan eftersom vi inte har gjort något speciellt.
Taggar för att träffa mina underbaringar idag för filmkväll.
Har även bestämt mig nu för vilka individuella val jag ska ha i tvåan.
två femtio-poängskurser och en femtio-poängskurs i tredjehandsval och en hundra-poängskurs i fjärdehandsval.
1. Barnpsykologi (Vill göra något helt annorlunda, och som kan funka om jag ska läsa vidare)
2. Matte B (Matte B måste man ha med sig i princip allt när man ska söka jobb.)
3. Turism (Något jag skulle vilka läsa för att det intresserar mig)
4. Webbdesign (Ett ämne som intresserar mig)

Nu blir det till att plugga administration.



Underbara människor som jag ska träffa ikväll :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: