Latest: 2011-01-01, kl 18:00:18 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

Mitt 2010



Jag bestämde mig för att gå på aranäsgymnasiet, idrottsprogrammet,
och förtillfället ångrar jag inte mitt val.
Jag lekte med webbcamen på facebook.
Det snöade en hel del.
Jag, sebastian och hans kompisar åkte till Danmark,
ni kan ju gissa vad dom skulle göra där..
Våran lärare hjälpte oss inför mattenationella,
detta var hannas anteckningar. Jag undrar vad hon lärde sig..
Jag planerade mitt bildarbete,
fick sedan redan på att jag nådde Vg-målen i bild.
Unbelievable!
Jag fick min laptop.
Jag och sebastian firade valborg med hans kompisar i Lindome.
Jag fick en kusin.
Jag dömde en del av min systers fotbollsmatcher.
Jag fyllde år, jag begärde tacos som mat på mitt släktkalas.
Nathalies tallrik..
Jag bestämde mig för att bära dessa klackar på skolavslutningen.
Det var KM i fotboll, för alla som gick i nian.
Kommer ihåg att vi slog åsagård och hamnade i Semifinalen.
och jag gjorde mål den dagen, från halva plan, som back.
Alla som gick ur nian var på lärarmiddag, dagen innan skolavslutningen.
Skolavslutningsoutfit.
Baloutfit.
Jag och sebastian firade midsommar med hans kompisar.
Jag sommarjobbade med två underbart sköna människor.
Det regnade och var varmt omvartannat.
Och det märktes på mina kläder.
Var i London med min familj och sebastian.
Där jag köpte denna übercoola klockan, som jag alltid har på mig.
Jag och sebastian firade ett år och var på liseberg.
Jag besökte ullared, och shoppade en del.
Som sagt, vädret var lite schizo.
Jag blev kär i viktors Fred perry tröja, och gick i den all min vakna tid.
Jag skadade mitt knä i fotbollen, där det precis började gå bra.
och gick såhär till idrottsgymnasiet på min första dag.
Var och magnetröntgade mitt knä,
och köpte med mig denna söta mössan hem.
¨
Jag köpte dessa skorna, som är sjukt snygga!
Jag och sebastian gick på kräftskiva hos hans kompisar,
och jag såg ut såhär.
Jag köpte ny mobil, och bodde i mina träningsbyxor från aranäs.
Hannes var på besök.
Jag älskade min klass från första stund.
Sebastians mamma satte i löshår, som jag stormtrivdes i!
Jag och sebastian festade med hans kompisar, a lot.
Jag älskade mitt hår.
Jag tog ur mitt löshår, och sörjde.
Jag blev väldigt skoltrött och botade det genom att handla julklappar.
Jag köpte för första gången i mitt liv en kjol.
Det blev julafton.
Och det blev nyår. Som spenderades med sebastians kompisar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: