Latest: 2011-07-17, kl 11:10:35 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

11:10

Lär känna mig.
- Jag är förälskad i allt som har med USA att göra. Alla tavlor i mitt rum har det temat.
- Jag ogillar barn, ganska så mycket..
- ..Det finns dock två barn i världen jag gillar. - Min minsta kusin Hannes, han är lite mer än ett år. Och min pojkväns lillasyster som är fyra år. Trollungar!
- Dock har jag bestämt mig för att åka till New York efter gymnasiet och jobba som au pair i ett år.
- Jag vill lära mig att dansa, men är för feg.
- Jag är verkligen inte långsint.
- Journalist, servitris, polis, brandman, reseledare, bartender eller kock är bara några av dom yrkena jag kan tänka mig att jobba som.
- Utan min pojkvän och min bästa vän skulle jag må mycket sämre än jag redan gör.
- När jag träffar min pojkvän och hans kompisar kan jag slappna av och vara mig själv, dom lockar alltid fram min bästa sida.
- Jag blir oftast lättirriterad och småsur.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: