Latest: 2011-06-12, kl 16:43:39 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

12/6 2011

Hade världens goaste kväll med finaste människorna, det finns ju inget bättre än att spendera kvällen med dom mest underbara personerna som finns. 
Kvällen bjöd på mycket bad med kläder, rivmärken, skratt och sjuka saker. Det är synd att man ska vara så liten bara, hade gärna varit ett år äldre kan man ju lätt säga.. Men kvällen gav ju verkligen en försmak på hur midsommar kommer spenderas.


Just nu har vi kalas för pappa, och jag träffade mitt älskade buamongo innan, som jag inte har träffat sen i januari. Vi fick delat några skratt innan hon var tvungen att åka hem igen. Snart ska jag döma fotboll och sen ska jag sova, för imorgon är det sommarjobb och upp tidigt som gäller..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: