Latest: 2011-06-04, kl 01:46:52 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

MEXICO BILDERNA

Kan inte sova, har ingen ro i kroppen och längtar bara efter sebastian, det är inte lätt att efter 14 nätter tillsammans att försöka somna själv nu..
Här kommer bilderna iallafall!
Rummet (innan det hann bli stökigt, skyndade mig verkligen att ta korten.. ni skulle sätt hur det såg ut dom sista dagarna.. stackars sate till städerska säger jag bara..)
Våran utsikt (?) från balkongen
Stackars sebastian fick feber några dagar och låg såhär och var alldeles orörlig.
Mysiga djur träffade man..
Sebastian var inte ekorrens största fan, utan slängde massa mat på honom istället..
bästa dagen i mitt liv..
den här dagen var inte min grej, för det första är jag inte alls intresserad utav dessa typen av utflykter och för det andra var det 40 grader varmt, - alldeles för varmt för att klampa omkring mitt i djungeln för att kolla på någon pyramid..
dessutom på kvällen när vi kom hem att städerskan låst våran sådan där safty box, och vi hade ingen kombination på den, för vi ville inte låsa den för vi visste att vi ändå skulle glömma koden, så i den där boxen, låg våra pass, min mobil, mina plånböcker, (en med svenska pengar och en med mexicanska) + mina nycklar.. Lyckad dag..
Shoppingen

Äger nu två par skor med klack, måste lära mig gå i dom nu..
Och klänning ska jag också lägga till i kom-ihåg-listan..
Jag verkligen älskar affären Soho! Denna sjukt snygga klockan, skorna och det vita linnet kommer därifrån, inte speciellt dyrt, men sååå snyggt!
kärlek vid första ögonkastet!
och så råkade jag hamna på ett piercingställe medan jag var där.. oupsiii?
jag köpte även två snygga piercingar, men dom vill inte fastna på bild nu, så dom kommer väl upp på bloggen då jag använder dom.
Jag har haft två sjukt goa veckor! jag kan inte beskriva hur kul jag har haft det, och umgåtts med så goa människor!
Sebastian Ramsby, min pojkvän och bästa vän i hela världen, vad skulle jag göra utan dig?


Cissi <3

Måste bara säga att de ser oerhört tråkigt ut! tur att du är hemma och kan roa dig igen! :D <3



PUBLICERAT: 2011-06-04, 19:39:20 | URL: http://nattstad.se/cczaackrisson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: