Latest: 2011-09-09, kl 14:16:20 | PUBLICERAT I: Life a la Carro'

9/9 2011

Sitter och kollar på hur ett barn blir till på barnpsykologin, får dessutom se hur det går till vid en förlossning.. Detta är andra gången jag ser denna filmen, vi fick se den när vi gick i trean också, när jag var nio år. Alla som såg den fick panik och ville aldrig bli gravida.Sjukt konstigt att dom visar en sådan film för en massa små barn.. Dessutom spydde min killkompis direkt efter, så det misstaget lär dom nog inte göra om igen.. Så om jag måste se denna filmen en gång till, då tänker jag aldrig bli gravid..

Fast det är synd egentligen, tänk en liten mini Cameron. (som är sebastians syster) och barnet kommer få asiatutseende om jag nu blir gravid med sebastian. Vill så gärna ha en liten tjej som ska heta Alexa eller Sandrine som ser ut som en lite trollunge!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Du heter? VIP?

E-POST (publiceras ej)

bloggadress?

Kommentar: